You read my story :D


ENTRY Owner Linkies

Cute owner

Assalamualaikum guys ! hello peeps ! welcome to super awesome.



Followers


Archive
  • Bufday adek aku (:
  • I'm happy Single ^^
  • Seronok Balik Kampung.. WOoooooo :O
  • Tentang ex :')


  • Credits!

    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Ainaa Rahim
    Others:   


    Kenduri Rumah Jannah ;D

    (27/1/2013) 
         Annyeonghaseyo , time nie kat kenduri umah jannah . Nie gamba kami yang happy semacam . Kat kenduri tuh kteorang yang paling suke bergamba . Haha  

     Kami sambut pengantin dengan meriah sangat . Dengan lagu yang jiwang kteorang makan sambil menangis, Haha takde lah  Jannah rajin gile pi layan tetamu dengan senyum lebar sampai ke telinga . Aku ngan nabila gi makan, Wooo, nasi die sedap kuttt !! Tak cukup aku makan . Hahah 
     Hahah .  Perasan yang kite nie pengantin 
      Dengan matahari yang terik , tpi kami sambat dengan meriah sangat . You know ? Hhaha . Lepas je pengantin siap makan, kebetulan aku pun siap makan . Jannah ajak kteorang duduk kat atas meja pengantin sambil makan buah oren . Special sikit :P Kteorang tak balik sampaikan aku makan kali kedua . Dasyat aku :P Haa, Kteorang tangkap gamba buat muke gediks-II sikit :P Hahah . Dan inilah hasilnye, Comel tak ? Tanye jerr     Okaylah guys, sampai sini jelah . Nie pun dah lewat malam, I nak tido . Hahah . Okayy, Byee-II Bace biar HAPPYYY !!!   Haa, Korang nak tahu aku ade jumpe laki hensem, comel and macam-II lah , Okay lah byee . Hehe
                                                                                                                        Hehe, Byee-II