You read my story :D


ENTRY Owner Linkies

Cute owner

Assalamualaikum guys ! hello peeps ! welcome to super awesome.



Followers


Archive


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Ainaa Rahim
Others:   


Tentang ex :')


*Tinggal Kenangan :')*


 Baru jejak blog,tak lah pandai sangat edit mengedit nie,itu pon kakak yg tolong. Apa-II thanxx at my sis sbb sanggup tolong adik die yg bengon nie. haha. Tanpa mengbuang masa, sebenar benarnye aku nak tulis something about my ex.

  Bila aku ingat kan balik kenangan manis aku yang dulu mmg sedih bagi aku.Tpi sekarang tak macam dulu,bermesra,bergurau senda. Sekarang ex aku dah ade pengganti,dan maybe die tak ingat kenangan manis kita berdua dulu.Tpi mmg aku mengaku aku sayang kan die,walaupun aku tahu die dah ade awek yang baru,tak salah kan aku sayang die dalam senyap? :') 

 Aku tengok depe mmg sesuai, lebih sesuai daripada aku. Bestfriend aku semua ade bf kecuali aku :'). Mungkin ini ditakdirkan Tuhan yang kita takkan bersama buat selamanya. Aku putus ngan die sbb salah paham. Die main-II ngan aku tpi aku ingat serius. -_- Aku mmg takboleh couple lama kut :\ Entahh :\ Korang rasa die ade masa nak bace blog aku? Aku harap-2 sangat die akan bace blog aku nie :') Aku tak nak tulis banyak-II takut die menyampah. Sape yg bace blog nie sampai abih tolong bgi tau ex aku, suruh die bace :*