You read my story :D


ENTRY Owner Linkies

Cute owner

Assalamualaikum guys ! hello peeps ! welcome to super awesome.



Followers


Archive
  • I'm happy Single ^^
  • Seronok Balik Kampung.. WOoooooo :O
  • Tentang ex :')


  • Credits!

    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: Cikmimin
    Re-Edited By: Ainaa Rahim
    Others:   


    Bufday adek aku (:


    21/1/2013 (Isnin)

    Hyee, Adek aku skrang dah 7 tahun . Kteorang sambut simple-II je . Tpi mmg seronok :))
    Ibu tempah comel pelangi die ^^ Kek die sedap sangat . Kteorang sambut tepat-II pukul 12 tengahmalam . Adek aku sampai ngantuk nak tunggu pukul 12 tengahmalam , mak aku pikir-II mak aku letak kek atas meja  terus tak ngantuk bdk tuh . haha :D


    Akhirnya, tepat pukul 12 tengahmalam kteorang sambut dengan meriah . Tengok tuh mak aku suap kan kek . Besar dah adek aku skrang . Sekian sampai sini sajalah aku tak takde idea ==" Hhaahah :)